La tutoria és una part substancial del procés d'ensenyament-aprenentatge universitari i una estratègia per promoure'n la millora.
En aquest context, la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia va dissenyar i aprovar el seu Pla d'Acció Tutorial, que incloïa tots els graus del centre i es va modificar per incloure també els màsters.
► Informes d'Avaluació
- Curs 2018-19 (estàndard 5. Eficàcia dels sistemes de suport a l’aprenentatge)
- Curs 2017-18 (estàndard 5. Eficàcia dels sistemes de suport a l'aprenentatge)
- Curs 2016-17 (estàndard 5. Eficàcia dels sistemes de suport a l'aprenentatge)
- Curs 2015-16 (estàndard 5. Eficàcia dels sistemes de suport a l'aprenentatge)
- Curs 2013-14
- Curs 2012-13
- Enquestes
- Orientació professional